Alla inlägg under oktober 2006

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 18:04

Vem har sagt att du fötts till världen, för att ha solsken och lycka på färden.

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 17:05

Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak, och det har stört mig länge nu. Min fråga är: vad är meningen med livet, finns det någon över huvudtaget?Jag kan bara inte tro att mitt eller snarare våra liv ska gå ut på att man föds, går i skolan, tränar lite, spelar meningslösa spel som tar upp meningsfull tid från våra liv, går i gymnasiet, skaffar jobb, gifter sig, för att sedan dö och förvandlas till ingenting,för att bli bortglömd. Allt är bara en jävla illusion som gömmer sanningen för oss.Det måste finnas något mer, nått betydelsefullt! För allt jag gör nu känns helt meningslöst.Det finns ingen mening i det jag gör. Visst mina fantastiska vänner och min underbara familj, men detta kan bara inte vara allt! Vi måste ju vara skapade för ett syfte, eller?Jag ska ta reda på meningen med MITT liv!Jag menar ett IG hit eller ett IG dit i matte. Det spelar ingen roll! För jag ska ändå inte bli något mattegeni.Jag vill inte att mitt så kallade "öde" ska bestämma vad som kommer att hända eller inte hända i mitt liv. Jag förväntar mig inget, men är det någon som förstår mig. Finns det egentligen någon mening med det hela?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards