Alla inlägg under juli 2006

Av therez erlandsson - 17 juli 2006 00:16

I dag har varit en helt underbar dag. Jag har träffat en massa hårdrockare! Och jag har inte varit tyst en enda sekund, antingen så har jag pratat, sjungit eller skrattat!Jag älskar att umgås med personer som har samma intresse och musiksmak som mig :D är det bara jag som hänner så här?Jag skiter visserligen i om det är fler än jag som känner så men det skulle vara kul att få veta.Hur som haver så är jag nu lite pratsugen så jag ska fortsätta i mitt otroligt intresanta samtalsämne med Ebbot. Vi som går på smilepiller! :DHa de bra alla knäppa vänner!

Av therez erlandsson - 12 juli 2006 22:29

Nu så har jag suttit och funderat ett tag. Eller, det var faktiskt medans jag var ute och gick som tanken kom upp i mitt huvud. Jag kom på vad vänner verkligen är!Vänner är som skor! Man älskar sina gamla skor, dom är så härliga att ta på sig och dom gör aldrig dina fötter illa. Dom förstår varför du väljer dom vägarna du gör, men dom har börjat tröttna på att alltid gå åt samma håll. Så när dom gamla skorna är helt utslitna och man inte kan använda dom mer, då måste man köpa ett par nya. Man måste gå i timmar i affärer innan man hittar de rätta skorna, eftersom att man väljer dom med omsorg. När man väl prövat ett par som man gillar, ja då köper man dom. Men under en viss tid så verkar det som att dina nya skor hata dig, medans man går in skorna då får man skoskav, såriga fötter och man upptäcker att skorna inte alls är så perfekt som dom ser ut att vara. När man ska ut och gå med sina nya skor så går dom inte i din riktning och dom förstår inte varför du alltid väljer att gå dom svåra och jobbiga vägarna. Men tids nog så förstår dom, och då kommer dom aldrig att lämna din väg, dom kommer att följa dig till världens ände. haha, nu så vet jag inte om det är någon som fattar vad jag menar, men jag ville bara säga de...Ha de bra alla freaks :D

Av therez erlandsson - 5 juli 2006 01:02

Jag är nu riktigt förbannad!Jag kan bara inte fatta det!Är världen på väg mot sitt slut!?Det ska alltid vara något fel men detta tar ju fan priset!Har det blivit en trend att vara deprimerad eller?Jag känner nu 3 som vill begå självmord, och 2 av dom tänker väldigt allvarligt på detta också. Min bästa kompis rymde hemmifrån. Och nu så har jag fått reda på att en av mina vänner skär sig själv! + att alla mina andra vänner också mår skit!Asså, jag blir bara så jävla trött på allt,jag vill bara bort! Jag bär på en massa mörka hemligheter som jag inte får berätta för någon, men jag vet att jag inte kommer att klara av att bära dessa hemligheter själv. Men sammtidigt så vill jag inte svika dom som litar på mig genom att berätta för någon annan! Jag är bara så jävla förvirrad och förtvivlad! Jag vet inte vad jag ska göra och jag kommer snart att bryta ihop! Jag är rädd för att jag inte har innsett hur jäkla allvarligt detta är. Men jag är även rädd för att detta ska drabba mig själv.Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Jag vill bara ställa mig upp och kasta ut hela jävla datorn genom fönstret!!Jag vill skrika så att hela jävla världen kan höra mig!Va fan är det som händer!Men det lungt, säkert, jag mår bra......jag mår bra

Av therez erlandsson - 2 juli 2006 01:41

Nu så sitter jag här igen, lite fundersam som jag ofta är. Nu är det så här att ni kanske har börjat att tröttna på mig och mina problem, eller?Jaja,då får ni dra någon annan stanns för jag har jävligt många problem...Men nu så vill jag bara säga att jag håller på att bli galen! Jag är så jävla kär, inte bara i en viss kille nu utan i en musikstil! ROCK! Det har stigit mig åt huvudet!Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill starta ett band men känner ingen som jag tror skulle vilja vara med i det men, men. Jag vill släppa lös rockaren inom mig! Men det verkar inte finnas någon som skulle vilja hjälpa mig med det. Jo, jag vet att det finns i alla fall en, Adam men sorry, du är för långt i från mig. ÅÅÅ, IBLAND VILL JAG BARA STÄLLA MIG UPP OCH SKRIKA!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards