Direktlänk till inlägg 12 juli 2006

Mina underbara skor*

Av therez erlandsson - 12 juli 2006 22:29

Nu så har jag suttit och funderat ett tag. Eller, det var faktiskt medans jag var ute och gick som tanken kom upp i mitt huvud. Jag kom på vad vänner verkligen är!Vänner är som skor! Man älskar sina gamla skor, dom är så härliga att ta på sig och dom gör aldrig dina fötter illa. Dom förstår varför du väljer dom vägarna du gör, men dom har börjat tröttna på att alltid gå åt samma håll. Så när dom gamla skorna är helt utslitna och man inte kan använda dom mer, då måste man köpa ett par nya. Man måste gå i timmar i affärer innan man hittar de rätta skorna, eftersom att man väljer dom med omsorg. När man väl prövat ett par som man gillar, ja då köper man dom. Men under en viss tid så verkar det som att dina nya skor hata dig, medans man går in skorna då får man skoskav, såriga fötter och man upptäcker att skorna inte alls är så perfekt som dom ser ut att vara. När man ska ut och gå med sina nya skor så går dom inte i din riktning och dom förstår inte varför du alltid väljer att gå dom svåra och jobbiga vägarna. Men tids nog så förstår dom, och då kommer dom aldrig att lämna din väg, dom kommer att följa dig till världens ände. haha, nu så vet jag inte om det är någon som fattar vad jag menar, men jag ville bara säga de...Ha de bra alla freaks :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 18:04

Vem har sagt att du fötts till världen, för att ha solsken och lycka på färden....

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 17:05

Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak, och det har stört mig länge nu. Min fråga är: vad är meningen med livet, finns det någon över huvudtaget? Jag kan bara inte tro att mitt eller snarare våra liv ska gå ut på att man föds, går i skolan, tränar lite...

Av therez erlandsson - 21 augusti 2006 23:15

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbb...

Av therez erlandsson - 20 augusti 2006 11:16

Hjälp! Asså nu så har jag nästan panik! Skolan börjar i morron, och det är sista året för mej på min skola. Tänk er, lilla jag ska gå i 9:an. Jag är jätter nervös. Jag menar det är alla nationella prov, balen, slutbetygen, och man förändras till e...

Av therez erlandsson - 13 augusti 2006 11:09

Nu så har jag kommit hem från Norge!Där var så underbart! huset som vi hyrde låg 20 meter från havet och vi hade privat brygga! hur lyxit som helst! vi hade till och med jacuzzi!men den funkade inte :(. Men men sånt e livet!När jag var där så shoppad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards