Direktlänk till inlägg 25 juni 2006

Press

Av therez erlandsson - 25 juni 2006 22:40

Vilken press jag känner just nu.Mina föräldrar tjatar om att "snart så är det dags att välja gymnasium?" och "vet du nu vilken linje du vill gå?" eller "vet du vad du vill bli?"Jag menar hur ska en virrig, 15 årig tjej som jag kunna veta vad jag vill bli?!Det finns ju så mycket att välja på!läkare,pilot,optiker,polis,designer,veterinär,a
rkitekt, datoringengör,butiksägare,skådespelare,jurits och så mycket mera...jag menar hur sjutton ska jag kunna bestämma mig?Det är tur att jag har hela 9:an på mig att välja också.Annars så hade jag nog inte klarat det heller.Mina föräldrar tror att jag klarar mig bra i skolan,men dom vet inte så mycket jag får kämpa för att lyckas få G i matte.Dom vet inte heller vilken press som dom lägger på mig!Men nu så ska jag fortsätta att se på filmen "White man can't jump" som går på kanal 6.Och så ska jag äta mina jungelvrål!Jag har blivit helt beroende av dom!Men ha de gött alla härliga människor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 18:04

Vem har sagt att du fötts till världen, för att ha solsken och lycka på färden....

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 17:05

Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak, och det har stört mig länge nu. Min fråga är: vad är meningen med livet, finns det någon över huvudtaget? Jag kan bara inte tro att mitt eller snarare våra liv ska gå ut på att man föds, går i skolan, tränar lite...

Av therez erlandsson - 21 augusti 2006 23:15

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbb...

Av therez erlandsson - 20 augusti 2006 11:16

Hjälp! Asså nu så har jag nästan panik! Skolan börjar i morron, och det är sista året för mej på min skola. Tänk er, lilla jag ska gå i 9:an. Jag är jätter nervös. Jag menar det är alla nationella prov, balen, slutbetygen, och man förändras till e...

Av therez erlandsson - 13 augusti 2006 11:09

Nu så har jag kommit hem från Norge!Där var så underbart! huset som vi hyrde låg 20 meter från havet och vi hade privat brygga! hur lyxit som helst! vi hade till och med jacuzzi!men den funkade inte :(. Men men sånt e livet!När jag var där så shoppad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards