Direktlänk till inlägg 21 augusti 2006

håller med adam

Av therez erlandsson - 21 augusti 2006 23:15

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööölllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllll..hrm hrm...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 18:04

Vem har sagt att du fötts till världen, för att ha solsken och lycka på färden....

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 17:05

Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak, och det har stört mig länge nu. Min fråga är: vad är meningen med livet, finns det någon över huvudtaget? Jag kan bara inte tro att mitt eller snarare våra liv ska gå ut på att man föds, går i skolan, tränar lite...

Av therez erlandsson - 20 augusti 2006 11:16

Hjälp! Asså nu så har jag nästan panik! Skolan börjar i morron, och det är sista året för mej på min skola. Tänk er, lilla jag ska gå i 9:an. Jag är jätter nervös. Jag menar det är alla nationella prov, balen, slutbetygen, och man förändras till e...

Av therez erlandsson - 13 augusti 2006 11:09

Nu så har jag kommit hem från Norge!Där var så underbart! huset som vi hyrde låg 20 meter från havet och vi hade privat brygga! hur lyxit som helst! vi hade till och med jacuzzi!men den funkade inte :(. Men men sånt e livet!När jag var där så shoppad...

Av therez erlandsson - 2 augusti 2006 22:42

På fredag så ska jag dra till Norge med mina polare Anna(och naturligtvis så ska min och hennes familj också med). Vi ska bo i en stuga så nära vattnet man kan komma och vi ska ha en privat brygga! Vi ska ha så sjukt skoj och ja kommer att bäretta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards