Direktlänk till inlägg 5 juli 2006

Va fan har alla för jävla problem!!!

Av therez erlandsson - 5 juli 2006 01:02

Jag är nu riktigt förbannad!Jag kan bara inte fatta det!Är världen på väg mot sitt slut!?Det ska alltid vara något fel men detta tar ju fan priset!Har det blivit en trend att vara deprimerad eller?Jag känner nu 3 som vill begå självmord, och 2 av dom tänker väldigt allvarligt på detta också. Min bästa kompis rymde hemmifrån. Och nu så har jag fått reda på att en av mina vänner skär sig själv! + att alla mina andra vänner också mår skit!Asså, jag blir bara så jävla trött på allt,jag vill bara bort! Jag bär på en massa mörka hemligheter som jag inte får berätta för någon, men jag vet att jag inte kommer att klara av att bära dessa hemligheter själv. Men sammtidigt så vill jag inte svika dom som litar på mig genom att berätta för någon annan! Jag är bara så jävla förvirrad och förtvivlad! Jag vet inte vad jag ska göra och jag kommer snart att bryta ihop! Jag är rädd för att jag inte har innsett hur jäkla allvarligt detta är. Men jag är även rädd för att detta ska drabba mig själv.Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Jag vill bara ställa mig upp och kasta ut hela jävla datorn genom fönstret!!Jag vill skrika så att hela jävla världen kan höra mig!Va fan är det som händer!Men det lungt, säkert, jag mår bra......jag mår bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 18:04

Vem har sagt att du fötts till världen, för att ha solsken och lycka på färden....

Av therez erlandsson - 22 oktober 2006 17:05

Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak, och det har stört mig länge nu. Min fråga är: vad är meningen med livet, finns det någon över huvudtaget? Jag kan bara inte tro att mitt eller snarare våra liv ska gå ut på att man föds, går i skolan, tränar lite...

Av therez erlandsson - 21 augusti 2006 23:15

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbb...

Av therez erlandsson - 20 augusti 2006 11:16

Hjälp! Asså nu så har jag nästan panik! Skolan börjar i morron, och det är sista året för mej på min skola. Tänk er, lilla jag ska gå i 9:an. Jag är jätter nervös. Jag menar det är alla nationella prov, balen, slutbetygen, och man förändras till e...

Av therez erlandsson - 13 augusti 2006 11:09

Nu så har jag kommit hem från Norge!Där var så underbart! huset som vi hyrde låg 20 meter från havet och vi hade privat brygga! hur lyxit som helst! vi hade till och med jacuzzi!men den funkade inte :(. Men men sånt e livet!När jag var där så shoppad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards